7:00 – 8:00 |
Kontakty okolicznościowe, zabawy dowolne i organizowane, zajęcia indywidualne - pozostawianie dzieciom możliwości wyboru i przejęcia inicjatywy, zabawy integrujące grupę. |
8:00 – 8:30 |
Zabawy prowadzone pod kierunkiem nauczyciela, w tym ruchowe, ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę, obserwacje przyrodniczne, prace porządkowe. Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym: tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne, gry stolikowe. |
8:30 – 9:00 |
Śniadanie wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
9:00 – 9:30 |
Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego - aktywność: językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, teatralna. |
9:30 – 11:00 |
Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy dowolne i organizowane, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki - dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku. |
10:45 – 11:15 |
II śniadanie wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
11:15 – 12:45 |
Relaksacja. |
13:00 – 13:30 |
Obiad wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
13:30 – 14:00 |
Zabawa swobodna wynikająca z zainteresowań dzieci. Praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. |
14:00 – 15:00 |
Organizowanie różnorodnych zabaw oraz warunków rozwoju m.in. poprzez możliwość udziału w zajęciach prowadzonych przez specjalistów. Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy dowolne i organizowane, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki - dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku. |
15:00 – 15:30 |
Podwieczorek wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
15:30 – 17:00 |
Kontakty okolicznościowe, zabawy dowolne i organizowane, zajęcia indywidualne - pozostawianie dzieciom możliwości wyboru i przejęcia inicjatywy, zabawy wyciszające. |
GRUPY Pszczółki, Misie, Sowy, Delfinki, Zajączki, Jeżyki, Kotki, Tygryski
7:00 – 8:00 |
Kontakty okolicznościowe, zabawy dowolne i organizowane, zajęcia indywidualne - pozostawianie dzieciom możliwości wyboru i przejęcia inicjatywy, zabawy integrujące grupę. |
8:00 – 8:30 |
Gimnastyka poranna, zabawy ruchowe prowadzone pod kierunkiem nauczyciela, w tym ze śpiewem przy muzyce, integrujące grupę, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe. Zabawy swobodne w sali indywidualne lub w zespołach, w tym tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, plastyczne, gry stolikowe. |
8:30 – 9:00 |
Śniadanie wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
9:00 – 09:30 |
Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego - aktywność: językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, teatralna. |
09:30 – 10:30 |
Zabawa swobodna wynikająca z zainteresowań dzieci. Praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. |
10:30 - 11:00 | Zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji programu wychowania przedszkolnego - aktywność: językowa, społeczna, matematyczna, przyrodnicza, muzyczna, ruchowa, plastyczna, teatralna. |
11:00 – 11:30 |
II śniadanie wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
11:30 – 12:30 |
Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy dowolne i organizowane, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki - dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku. |
12:30 – 13:00 |
Zabawa swobodna wynikająca z zainteresowań dzieci. Praca wyrównawcza, praca z dzieckiem zdolnym. |
13:00 – 13:30 |
Obiad wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
13:30 – 14:00 |
Relaksacja, "Cała Polska czyta dzieciom". |
14:00 – 15:30 |
Organizowanie różnorodnych zabaw oraz warunków rozwoju m.in. poprzez możliwość udziału w zajęciach prowadzonych przez specjalistów. Pobyt na świeżym powietrzu: zabawy dowolne i organizowane, rozmowy indywidualne, prace porządkowe, zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki - dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku. |
15:30 – 16:00 |
Podwieczorek wraz z czynnościami higienicznymi i samoobsługowymi. |
16:00 – 17:00 |
Kontakty okolicznościowe, zabawy dowolne i organizowane, zajęcia indywidualne - pozostawianie dzieciom możliwości wyboru i przejęcia inicjatywy, zabawy wyciszające. |